vovvarnaslya

Alla inlägg den 25 juni 2011

Av Bella - 25 juni 2011 23:17

Igår, den 24:e juni så var det 1 helt år sedan som jag hämtade hem min nya stjärna! Jag drömde om en hund som jag skulle bilda ett bra team tsm med, en rolig träningskompis, en underbar livskamrat och ska jag vara ärlig så har jag fått så himla mkt mer! Madde är en helt underbar hund! Hon är en helt underbar hund, hon älskar att hitta på saker och det ska alltid vara tillsammans med mig, för henne så betyder matte mest, att känna sig så älskad av en hund trodde jag aldrig skulle betyda så mkt som det nu gör   Hon är en helt otroligt rolig hund att träna med, hon är nogrann, klok (ibland alldeles för klok för sin matte), hon är uthållig och har en alldeles perfekt motor enligt min smak. Hon är verkligen älskad av alla jag känner, hur ska man inte kunna älska henne? Ovanpå det här så är hon även en grymt snygg och vacker hund    Sen så har ju även hon några nackdelar, det har alla, så enkelt är det för ingen är perfekt hur mkt vi än försöker! Hon är skottberörd, vilket vi jobbar på och ibland har hon för sig lite "tjejfasoner", t.ex att det ibland helt plötsligt kan bli livsfarligt o gå på blött gräs   men jag älskar jag henne ändå!


Jag hoppas på mnga fler sånna här år, tillsammans med madde och tillsammans med Kion  


   

världens bästa aussie, min bara min!

Matte

Madde

Kion

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Gästboken

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards