vovvarnaslya

Alla inlägg under november 2012

Av Bella - 19 november 2012 20:20

Man kan verkligen säga att Madde är väldigt bra på att vila sig i form på saker. Var drygt en månad sen vi tränade slalom sist och under dagens slalompass vart jag minst sagt FÖRVÅNAD! Madde "vesslan" Jonsson var som skjuten ur en kanon! Hon öste gärnet, var riktigt säker trots mitt snea och vinda rusta slalom med platspinnar   Istället för att bli stressad och missa pinnar om jag jagade på henne så ökade hon bara takten, som en liten iller. Tränade även snea ingångar från båda hållen och dom satte hon riktigt fint,  Så himla kul och se   


Och när känslan ändå var så pass bra så tänkte matte såklart att varför inte fortsätta testa nya saker, saker som vi har dragit oss för. helt enkelt att träna in så jag kan gå på båda sidorna slalomet. Har testat förut men då har inte madde förståt alls vad slalom är. Tror ni ögonen höll på att trilla ur på mig när hon tar hela slalomet super fint, dock inte med samma fart och säkerhet som på andra sidan, men hon tar det   Nu ska vi träna slalom mycket mer regelbundet så länge snön och vintern tillåter och sedan ta upp och fortsätta det i vår igen. Det i kombination med att jag har köpt gymkort och tränar både löpning, styrka och explosivitet så ska vi nog kunna bli riktigt farliga på agility planerna i sommar    


     

Matte

Madde

Kion

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Gästboken

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards