vovvarnaslya

Alla inlägg under september 2011

Av Bella - 25 september 2011 21:38

Nu var det riktigt länge sedan jag bloggade och det har hänt en hel del sedan sist men de största är:


  • Madde och jag har fått 1:a pris i lk 2
  • Jag och hundarna har flyttat hemifrån och bor numera i Borlänge
  • Jag har börjat plugga på högskolan, närmare bestämt design av digitala medie

Vi trivs jätte bra här uppe i dalarna och jag trivs välkdigt bra med skolan också. Träffat nya härliga vänner och även hundträningen är igång igen.


Snart så åker jag, emma och mamma till frankrike för att titta på agility VM och hejja på våra kompisar. Jag och madde ska tävla lydnad 15 oktober här i borlänge och agility i rättvik i ett nystartat lag som vi har fått äran att vara med i. Vi ska nog troligen tävla på Hammarö bk i december och eventuellt götene bk´s. 


och nu har jag äntligen fått bredband i lägenheten så nu kör vi igång med bloggandet igen   En bilduppdatering borde komma om nån dag! 

Matte

Madde

Kion

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Gästboken

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards