vovvarnaslya

Alla inlägg under mars 2013

Av Bella - 4 mars 2013 08:53

Det är så jag känner mig just nu.. Det blir ingen liten valp för mig i sommar   Det blev tyvärr ingen parning mellan Kiwi och Cross, super tråkigt men det är ju tyvärr något man inte kan påverka...

Jag har stått på intresselistan på en valp från Kiwi i snart 2 år. Hon är en super härlig tik som jag är förälskad i, men nu blir det inte som jag hade börjat hoppas.. Men som Petra och Emelie skrev: allt sker av en anledning, kanske det hade hänt något med Kiwi, eller med valparna..  Och huvudsaken är ju faktiskt att Kiwi får fortsätta må bra   


Så nu blir det att börja om lite från ruta ett! Att hitta en kombination som man verkligen tror på är inte det lättaste.. Jag vet inte om det blir en aussie till, eller om jag kanske ska titta efter andra raser. Har ju länge funderat på Kelpie och även lite på bc, eller kanske det är nån annan ras som passar mig.? Vi får se hur det blir, Har ni nått förslag? 

Matte

Madde

Kion

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Gästboken

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards