vovvarnaslya

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Bella - 21 juni 2011 12:33





Här nedanför kommer det ett urval av alla bilder jag tog under första dagen på sm 2011! På söndagen tok regnade det och i vissa klasser på lördagen så fick man inte nån bra plats att fotta ifrån vid banan, eller så gick dommaren i vägen hela tiden! Men jag gjorde mitt bästa   

     

                                                               

Av Bella - 21 juni 2011 12:04

I helgen som var så åkte jag o mamma + hundarna upp till sthlm, mer precist polishögskolan i solna där årets agility och lydnads SM gick av stapeln! Det är så himla kul att titta på så många grymt duktiga förare + hundar. Och i år så var jag ju intresserad av både lydnaden o agilityn   Många tränings kompisar som skulle vara med på agility sm som vi såklart hejjade på men även min kursledare och klubb kompis fredrik och sky var med på lydnaden. Vi startade resan redan kl 05.00 på lördag morgon så vi han upp lagom tills tävlingarna började! vi satte upp vårt tävlingstält där hundarna fick vara en del i burarna under klasserna och när alla ban ombyggen och banvandringar var så var vi ute o gick, kollade på lydnad, shoppade, tränade o,s,v   På lördagen var det soligt o fint hela dagen, medans regnet stog som spön i backen på söndagen! 


Det var riktigt roliga banor att titta på, mkt bra agility och lydnad fick vi se! På lördags kvällen så grillade vi tillsammans med kompisar och så invigde vi vårt nya stora tält, det funkade helt underbart, varmt och tort var det! På söndagen så öste regnet ner som sagt vilket gjorde det hela svårare för många hundar och förare, men trots det så gjorde dom riktigt bra ifrån sig! Resultat från årets sm hittar ni på sbktävling ! Jag fick även träffa gamla kompisar och lärare från forshaga vilket var riktigt roligt! En super kul helg blev det iaf, längtar redan tills den 1-3 juli då vi åker till åtvidaberg och tävlar o tältar igen! och då ska även vi tävla  


HAR även anmält till våran lydnads klass 2 debut nu, i slutet av juli smäller det! 

Matte

Madde

Kion

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Gästboken

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards