vovvarnaslya

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Bella - 22 mars 2011 08:36

Mamma och jag har tillbringat dom första morgontimmarna till att sitta och titta ut dom bästa/roligaste tävlingarna inom både lydnad och agility till i sommar   Finns hur många som helst i år, eller så är det för att jag ska tävla i inte mindre än 3 grener i sommar som gör att det känns som extra mkt   Madde o jag ska själklart göra våran debut inom agilityn och sedan fortsätta tävla, hur det går får vi se, vi gör det för att vi tycker det är så kul   Vi ska även göra debut i lydnadsklass II i sommar och hoppas ju såklart att vi kan lyckas få ett 1:a pris om inte kanske t.o.m tre 1:a pris och kanske ett LP2?   Vi får se, huvudsaken är att vi ska ha KUL! Sedan har jag även tänkt och ställa ut lilla damen på iaf en bruksutställning på hemma klubben i början av juni  


Kion och mina tävlingsplaner får vi se hur det blir med. Allt hänger på hur bra han kommer bli med lungorna och om han måste fortsätta på kortisonet   Men om han inte behöver det mer så blir det nog några klasser här o där som vi ska starta i iaf  


De datumen som redan är bestämda att vi ska åka på är:

21/5 vadstena bk Agility

11/6 Örebro bk utställning

18-19/6 Agility/lydnads SM (åskådare)

2-3/7 Åtvidaberg agility

7-10/7 skutskär agility

4-7/8 Kennelläger i Tiveden

20-21/8 Frövi agility


Sen lite lydnadstävlingar o fler agility tävlingar emellan också   Vi kommer få en grym sommar!  

Matte

Madde

Kion

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Gästboken

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards