vovvarnaslya

Alla inlägg den 6 september 2010

Av Bella - 6 september 2010 21:14

Ja de är ungefär vad som händer lite i vår träning ibland. Ena dagen så funkar inkallningarna toppen snyggt och ena dagen så missar madde att man också skulle sätta sig i fot vid inkallningen   Eller t.ex "-jajustja ligg betydde inte stå nu" Men lika fort som sånna här saker kommer upp så försvinner dom även fort igen    Min lilla skrutt fia! Vi får hoppas bara att ingen av de här sakerna ska få för sig o ploppa upp på lydnads tävlingen som är om bara 2 veckor   OH jisses vad jag kommer vara nervös innan, fast tror jag kommer slappna av när vi väl kommer in på planen eftersom jag vet att vi kan!   


Agilityn går även den frammåt med storm steg och hon har verkligen förståt poängen med kontakt fälten   Dom ska vi jobba med så dom verkligen sitter! Gungan är absolut inga problem, inte heller böjda tunnlar längre, helt plötsligt så funka dom jätte fint. Tror de har med att hon har blivit mkt mer självsäker på hindren över huvud taget och med att jobba med ryggen emot mig    Vi kan även nu ta kombinationer med några hinder och hon har super fina svängar! NU är de slalomen som vi står still på.. ibland går det jätte fint och hon söker ingångarna jätte bra men helt plötsligt så kan hon tro att det är framåtsändande igenom porten och inte slalom   Måste slå mitt kloka huvud (oftast   ) ihop med mina vänners och försöka komma på vad vi ska göra!


Kion o mamma har nu börjat köra lite agility ihop, äntligen får mamma själv känna på hur svårt det är o att de inte är o bara görat!!   Duktiga är dom iaf o Kion tycker det är jätte kul eftersom han kan ta sina egna vägar lite o mamma blir glad iaf   (nog för att ja blir de med, men vill gärna att han springer rätt på tävling iaf  ) 


Kram hej!

Matte

Madde

Kion

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Gästboken

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards