vovvarnaslya

Direktlänk till inlägg 2 december 2010

Rutan + snöbilder

Av Bella - 2 december 2010 14:31

Sådärja nu har madde o jag äntligen kört vårt första rutanpass på egna koner   Det gick JÄTTE bra! Tror hon har testat på rutan förut för det var nästan som att hon visste vad som var på G bara jag stallde ut konerna   Hon hade iaf full fart ut till rutan där leksaken låg o väntade. Gjorde 5 likadana repetion men från olika håll och på det 6:e skicket så tog mamma bort leksaken när vi var påvägs tbx från rutan, för att testa om hon hade nån minnes bild kvar av att leksaken ligger där ute   Det hade hon! Full fart ut och så fort hon kom in i rutan så kastade mamma leksaken framför henne så hon blev direkt belönad   Duktiga tjejen! Men vi ska inte gå för fort fram, rutan är ett moment jag vill att hon ska vara säker på vad hon ska göra! Vi har en plan   


Mamma var också väldigt gullig och fotade mig o madde under tiden vi tränade, fina bilder blev det, TACK mamma   Sen kunde ju inte jag heller låta bli kameran så det blev några busbilder också + några poserade på finaste flickan Madde (dock så har vi tagit många fler än vad vi lägger upp här, tar sån tid ) Lillkillen Kion fick vara inne då han fryser mkt nu när de är -18 grader   


 

 

    


                            

 
 
Emma

Emma

2 december 2010 18:02

ÅÅh!! Vilka super fina bilder!!

http://www.emmahultquist.wordpress.com

 
Anna & Silver

Anna & Silver

13 december 2010 08:02

Vad duktig och fin hon är, lilla Maddis ;) Ska bli SÅ spännande och kul att få se er på tävlingen i januari! Ni är som sagt välkomna att sova hos mig och Silver :-) .. Sillen längtar efter sin bästa syrra! Kramar på er!

http://www.silver-bullet.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bella - 18 april 2013 19:16

Sådär nu har vi bytt blogg! Den här bloggen kommer ligga kvar men jag kommer inte vara aktiv och skriva i den alls. Istället kan ni följa oss på http://bellashundliv.wordpress.com :) ...

Av Bella - 4 mars 2013 08:53

Det är så jag känner mig just nu.. Det blir ingen liten valp för mig i sommar   Det blev tyvärr ingen parning mellan Kiwi och Cross, super tråkigt men det är ju tyvärr något man inte kan påverka... Jag har stått på intresselistan på en valp från Ki...

Av Bella - 27 februari 2013 22:45

I söndags var jag o Madde i storfors och tränade med petra och skurk :) jätte rolig träning med många bra bitar och några lite mindre bra, men jag är jätte nöjd! Men De senaste dagarna har det blivit rätt lugnt med träning. Madde känns inte som v...

Av Bella - 23 februari 2013 10:37

Igår eftermiddag gick jag, mamma o Ronny ut med alla hundarna för o lägga hårda spår på parkeringar och träna lite lydnad :) Madde spårade så fint, med en väldigt stor intensitet och markerade apporterna jätte fint :) Även Vincent och Dribbla spåra...

Av Bella - 19 februari 2013 19:39


I söndags var det dags för årets första träningstävling i agility. En rätt liten tävling som var jätte kul. Madde kunde inte ha skött sig bättre    I första klassen kom vi in i ridhuset när de bara var 2 hundar innan oss, det var bara o slänga av täc...

Matte

Madde

Kion

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Gästboken

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards