vovvarnaslya

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Bella - 18 juli 2012 14:27

Passar på att göra första blogginlägget från appen på mobilen, nu kan de förhoppningsvis bli så att ja kommer blogga oftare! :) I måndags var det tävling i kil. Agilityklassen var först och den gick Inge vidare, de va en väldigt svårt slalomingång och en klurigare bana än vad man trodde innan, disk!

Hoppklassen däremot gick Iprincip så bra de kunde gå :D jag ändrade min väg i sista stund innan vi gick in på banan, vägen jag tänkte ta tog även många andra innan oss och dom blev väldigt stilla stående och jag var tvungen att ligga långt före henne för att hinna till slalomet i tid! Den nya vägen gick galant och hon klarade distans handlingen super fint :D slalomet gick super och avslutet blev inte riktigt som planerat men vi klarade det bra och kom i mål nollade! Dock va de flera andra som nollade och de va många nervösa minuter tills de stod klart att vi fick vår sista pinne i hoppklassen och blev uppflyttade till 2:an :D så jäkla glad!! Min finaste Madde <3 så imorgon debuterar vi i klass 2 :D

Matte

Madde

Kion

 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Gästboken

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards